torstai 26. huhtikuuta 2012

It's really important to look at the big picture instead of just one competition.

Mutta siitä huolimatta tässä muutama kuva sunnuntain kisoista. Mikä matka me Reiman kanssa ollaankaan kuljettu tähän mennessä ja taitaa olla aikamoinen seikkailu vielä edessä..
Reima halusi kirjoittaa kuvatekstit.

Luoksepäästävyyttä odotellessa. Nyt tarkkana! Vieressä Suvi ja Sipsi.

No nyt toi kaveri seisoo, mut me keskitytään Sipsin kanssa.
                                    

Ja nyt se istuu, mut mä pysyn tarkkana.

Aha! Nyt siis mennää ja vauhdilla. Toi emäntähän painaa menemään ku pikajuna. Ei se mitään, mä pysyn tässä vierellä.

Joku vois kuvitella, et mä oon ihan sekasin. Mut kuva vaan valehtelee. Oon ihan kartalla ja siellä missä pitääkin.

Hassu juttu. Missä mää oon? Onneksi toi emäntä näyttää aika iloiselta ja toi se mulle kuitenkin palkintoluut järsittäväksi.
T.Reima

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti